• Čo je MioMat?  

    MioMat je skvelý pomocník do kuchyne, ktorý pripraví rastlinné nápoje, polievky, kaše či smoothies. Vďaka funkcii RAW vám pomôže variť ešte zdravšie.

  • Je rozdiel medzi MioMatom a MioMatom Raw?  

    MioMat je predchodca MioMatu Raw. MioMate Raw obsahuje aj funkciu Raw varenia pri teplote do 42°C. MioMat túto funkciu neobsahuje. Aktuálne je v ponuke len MioMat Raw.

  • Aké funkcie má MioMat Raw?  

    MioMat Raw má 5 funkcií na prípravu jedál a nápojov.
    RawMilk: 15 minútový program na prípravu rastlinných mliek z kokosu, orechov, arašidov, sezamu a pod. Zachová prírodné enzýmy a antioxidanty, pretože ohrev dosiahne max. 42°C. Je sprevádzaný mixovaním.
    VeggieMilk - Cereal: krátky, 10 minútový program prípravy rôznych typov rastlinných mliek – makové, pšenové, pohánkové a iné. Ohrev dosiahne max. 75°C a je sprevádzaný mixovaním.
    VeggieMilk - Soy: 25 minútový program prípravy strukovinového rastlinného mlieka, zo sóje či cíceru. Mlieko je možne dochutiť napr. makom alebo sezamom. Ohrev dosiahne 100°C a je sprevádzaný mixovaním.
    Mash/Soup: 25 minútový program prípravy chutných zeleninových a strukovinových polievok či zdravých kaší. Ohrev dosiahne 100°C a je sprevádzaný mixovaním.
    Smoothie: iba 2 minútový program prípravy ovocných, zeleninových a zelených smoothies. Rozmixuje ingrediencie a ako jediný program nevarí a nezohrieva.

  • Aké sú hlavné výhody MioMatu Raw?  

    MioMat vám prinesie zdravé, rýchle a pohodlné varenie. Stačí vložiť ingrediencie a vybrať správny program. Zatiaľ čo vy sa venujete deťom, domácim prácam alebo oddychujete, MioMat pracuje za vás. Ohlási sa o 2 až 25 minút a vaša pochúťka je hotová.
    MioMat Raw má aj funkciu raw, tj surovej stravy, kedy ohrev dosiahne max. 42°C. Pri tomto spôsobe varenia zostávajú v potravinách zachované prírodné enzýmy. Surové potraviny sú bohaté aj na antioxidanty, ktoré napríklad pomáhajú potlačiť príznaky stárnutia a znižujú riziko rôznych ochorení.

  • Čo všetko môžem navariť v MioMate Raw?  

    V MioMate Raw môžete pripraviť množstvo polievok, kaší, rastlinných mliek, detských výživ a smoothies. V časti Recepty nájdete vyše 300 vlastnoručných receptov pripravených s MioMatom vrátane nápadov ako spotrebovať zvyšky po príprave rastlinných mliek.

  • Čo je to RAW?  

    „Surová strava“ resp. „RAW strava“ je varenie kedy ohrev neprekročí 42°C. Vďaka tomu v potravinách zostávajú zachované prírodné enzýmy, ktoré sa zahrievaním ničia. Surové potraviny sú bohaté na antioxidanty a tie napríklad pomáhajú potlačiť príznaky starnutia či znižovať riziko rôznych ochorení.

  • Môžem v MioMate / MioMate Raw pripraviť aj ryžovú kašu?  

    V MioMate / MioMate Raw môžete pripraviť ryžovo-kokosovú kašu stlačením gombíka Mash / Soup. Kašu iba z ryže nie je možné pripraviť (samotná ryža zväčšuje objem a dochádza ku kypeniu).

  • Môžem v MioMate / MioMate Raw pripraviť aj ovsenú kašu?  

    Samozrejme, ovsenú kašu môžete v MioMate pripraviť zo zŕn ovsu nahého, tj nie z ovsených vločiek. Využite pritom program Mash / Soup.

  • Koľko ingrediencií mám použiť na polievku - kašu?  

    Odporúčané množstvo ingrediencií uvádzame pri každom recepte.

  • Je orosovanie na MioMate počas varenia polievky / kaše v poriadku?  

    Orosovanie je prirodzený jav, pri varení polievky / kaše na programe Mash / Soup dosiahne ohrev bod varu a tiež dochádza k unikaniu pary, ktorá kondenzuje na MioMate.

  • MioMat po zapojení do elektrickej siete vyhadzuje poistky?  

    Pri umývaní MioMatu sa dostala voda do niektorej časti MioMatu, preto MioMat nepouživajte po dobu 2 - 3 dní a nechajte ho dobre vyschnúť. Vrchný diel MioMatu umývajte a sušte vždy nožom smerom dolu.

  • Prečo sa polievka / kaša pripálila?  

    Na varenie polievky / kaše používajte vždy ingrediencie iba v surovom nepredvarenom stave, nesterilizované. Pri varení polievky / kaše nepoužívajte vopred uvarené rastlinné mlieko alebo obilniny/strukoviny, zeleninu alebo ovocie. Polievku a kašu ochucujte až po dovarení, aby sa koreniny alebo ochucovadlá neprilepili na spodok nádoby. Medzi jednotlivými cyklami prípravy jedál MioMat nechajte dobre vychladnúť.

  • Aké farby MioMatu Raw sú v ponuke?  

    MioMat Raw je biely so striebornými dekoráciami (kvietky, rúčka a pod). Iná farebná kombinácia nie je v ponuke.

  • Ako môžem občas dôkladne vyčistiť nerezové vnútro MioMatu?  

    Nerezové vnútro MioMatu môžete vyčistiť obvyklým čistiacim prostriedkom napr. jarou. Po pripálení môžete MioMat vyčistit silnejším prípravkom napr. cifom.

  • Môžem v MioMate Raw navariť ľubovoľný objem?  

    V MioMate vždy pripravíte 1 až 1,3 litra pokrmu / nápoja. Menšie množstvo nie je možné, prístoj by mohol pripáliť ingrediencie, alebo by ich dostatočne nevymixoval.

  • Aká je záručná doba MioMatu?  

    Na MioMat platí štandardná záručná doba 2 roky, počas ktorej vám garantujeme bezplatný záručný servis na všetky prípady okrem tých, ktoré sú vymenované v bode 2 záručného listu.

  • Aké môžnosti dopravy ponúkate?  

    Dopravu zapezpečujeme kuriérom prostredníctvom spoločnosti DPD, s.r.o. Receptáre posielame Slovenskou poštou ako obyčajnú listovú zásielku.

  • Ponúkate možnosť osobného odberu?  

    Nie, túto možnosť neponúkame. MioMat vám prinesie kuriér na vami určenú adresu. Kontaktuje vás vždy vopred, takže je možné dohodnúť si s ním prípadné zmeny.

  • Aké môžnosti platby za MioMat ponúkate?  

    Zvoliť si môžete platbu prevodom na účet, platbu kartou alebo na dobierku. 

  • Aká je doručovacia lehota?  

    MioMaty expedujeme každý pondelok, stredu a piatok (okrem štátnych sviatkov). V prípade platby vopred MioMat odosialame najbližší možný termín po pripísaní úhrady na náš účet. V prípade platby na dobierku expedujeme MioMaty najbližší možný termín po zrealizovaní objednávky.

  • Ako mám postupovať v prípade reklamácie?  

    Záručné opravy po dobu 2 rokov od kúpy poskytujeme bezplatne, pričom sa nevzťahuje na poškodenia následkom:
    1/ nehody, pádu
    2/ nesprávneho použitia - nedodržania návodu
    3/ zanedbávania čistoty
    4/ nesprávneho servisu
    5/ komerčného využitia alebo
    6/ opravy vykonanej neoprávnenou osobou
    Reklamovaný MioMat je potrebné zabaliť tak aby sa predišlo pri preprave poškodeniu, pribaliť všetky jeho súčasti, vyplniť reklamačný protokol s presným popisom závady a odoslať poštou ako "Balík na poštu" na adresu Zdenek Simaichl, Komenského 345/7, 97223 Dolné Vestenice.
    Reklamácie vybavíme v zákonnej lehote 30 dní.