Reklamácie

Ups, mrzí nás že váš MioMat neposlúcha. Prosíme pošlite ho k nášmu skúsenému odborníkovi, ktorý MioMat dôsledne skontroluje a napraví. 

Reklamáciu vybavíme čím skôr a informácie o stave vašej reklamácie vám rady poskytneme emailom na reklamacie@miomat.sk. V pracovných dňoch odpovedáme na vaše maily podľa možností obratom. Ďakujeme za ústretovosť a pochopenie ;-) 

Pre odoslanie balíka zo SR: MioMat odošlite prostredníctvom Slovenskej pošty, využite službu Balík na poštu. Pridajte prosíme aj email reklamacie@miomat.sk a telefónne číslo +421 949 369 037. 

Adresa doručenia:
MioBio, s.r.o.
Komenského 345/7
97223 Dolné Vestenice, Slovenská republika

Pre odoslanie balíka z ČR: MioMat odošlite prostredníctvom Českej pošty na vyššie uvedenú adresu. Využite službu Cenný balík do zahraničí. Pridajte prosíme aj email reklamacie@miomat.sk a telefónne číslo +421 949 369 037. 

Prosíme nezabudnite MioMat dobre zabaliť, aby bol chránený pred poškodením spôsobeným prepravou.

Pripojte aj vyplnený reklamačný protokol s detailným popisom závady a originál dokladu o kúpe.